Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Látogatók száma

Referencia kert

2009.10.29. 19:30 ..tomi..

Már régóta szerettem volna egy kertben dolgozni, amit csak én csinálok, és nem a saját kertem, hanem olyan kert amiért még fizetést is kapnék.  Van egy  külföldi barátunk, akinek háza van itt a lakhelyemen, és elég sokat vagyunk náluk, de én a kertet mindíg más szemmel néztem, mint mások. Volt egy idős bácsi, akit "kertésznek" vettek fel, de csak locsolt, és a füvet már nem neki kellett nyírnia, hanem mi nyírtuk le mikor nem volt itt a német. Aztán már egy ideje rágom anyáék fülét, hogy szóljanak  a németnek, hogy vegyen fel engem mert én mindent megcsinálok a kertben amit kell, jobban is mint a bácsi, aki már  nem jól lát, fáradékony, és elég sok kívánnivalót hagy a munkája maga után. Végre eljött a perc, hogy az öreg azt mondta befejezi a kertet, így gondoltam -mivel már én is említetem a németnek, hogy adja nekem a melót- autómatikusan én jövök, hisz több mint 10 éve ismerjük egymást, tehát még jócskán kisgyerek voltam mikor ők ( sajnos a felesége  tavaly karácsony után meghalt) itt vettek egy házat, és összebarátkoztunk velük. Erre ma kiderült, hogy lakik itt egy német lány, aki átment hozzá tegnap este, hogy adjon neki munkát. Ezzel nem gyengén keresztülhúzta a számításaimat a lány. Most várhatok decemberíg, hogy kiderüljön milyen döntésre jutott Max. nagyon szeretném én csinálni  mert rengeteg lehetőség van a kertben, másrészt pedíg igencsak jól jönne nekem az a pénz, amit fizetne. Korábban említettem, hogy már van egy másik blogom, ami afgán agarakkal foglalkozik. Igencsak fura lehet ez, hisz még nincs is meg a saját afgánom. Nem egy hétköznapi kutyáról van szó, hanem egy ún. "luxuskutyáról", ami  ki se merem írni mennyibe fog kerülni. Sokba. Tudom, hozhatnék egy kutyát egy  menhelyről is, de mióta az eszemet tudom az afgán az, amire vágyom.

Holnap megyek hozzá, viszek neki a lámpatisztító fűből, meg viszek neki az olasznádból (arundo donax), mert már régóta rághta a fülemet érte, de mondtam neki nyáron, hogy csak ősszel fogok tudni adni neki belőle. Szorítsatok, hogy enyém legyen a meló! :D :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikertje.blog.hu/api/trackback/id/tr451484793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása