Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Látogatók száma

Szép tavaszi nap....

2010.03.17. 23:54 ..tomi..

Ma mikor felkeltem, és láttam, hogy szépen süt a nap, és nem fúj a szél, elhatároztam, hogy mostmár rendet teszek a kertben.

10 órakkor mentem is ki. Tavaly ősszel a kertben széthordtunk  nem is tudom hány m3 marhatrágyát. A fák tövére, a virágágyásokba, és a fűre is jutott pedíg hatalmas a kertünk.  A tél folyamán a földbe nem oldódott anyagot összegereblyéztük, és zsákba tettüm, mert  ha jön a virág szezon, akkor bele fogom keveni a virágok földjébe.

Miután végeztünk ezzel  nekiláttam a díszfüvek, és a dísznád (arundo donax) szokásos évi levágásának. Vagyis joban mondva az olasznádat vágtuk le, és két japánfüvet, a többit pedíg leégettük. Szerencsére apa is a segítségemre volt. Amíg én összefogtam a füveket, addig ő elektromos fűrésszel kivágta a nádat, és a két füvet. Eddig minden évben  lenyírtam a füveket ollóval, de olyan nagyok már, hogy teljesen megfájdult a kezem, és az ollóm is eléggé kicsirbult! :(

Nem nagyon vagyok híve az égetésnek, de be kell látnom, ennél nincs jobb módszer a díszfüvek elszáradt  leveleinek eltüntetésére. Praktikus mert gyors, és az esetleg megbújó kártevőket, és kórokozók is elpusztulnak. Kb. fél 3-ig voltam kint, mert elkezdett befelhősödni, és már nem volt olyan jó meleg.

Örülök, hogy végre kint lehettem. Holnap folytatom a kert rendbehozatalát. Még az előkertben is van csomó dolgom. Várom már a holnapi kertészkedést is! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikertje.blog.hu/api/trackback/id/tr711848615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása