Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Látogatók száma

nagy kert, kevés idő...

2010.04.18. 23:27 ..tomi..

Már elég rég írtam, de  teljesen el vagyok havazva. Majdhogynem minden nap dolgozom, amikor szabadnapos vagyok( heti 2x), suliban vagyok, és a kertben,  hol itthon,- hol a németnél. Nem unatkozom, mindíg van mit csinálni. Az elmúlt hét sok esője meghozta gyümölcsét, a füvünk szép zöld, és már az égig ér, de amikor nyírni tudtam volna, még csucsogott a víz a fűben, olyankor meg nem szeretem összetapicskolni, mert meglátszik rajta. Mikorra már felszáradt megint dolgoztam. Most bízom benne, hogy amikor kedden hazajövök a sulból le tudom vágni.

Beszereztünk pár muskátlit, de még csak a kútra jutott belőle. Kell még vennünk legalább 1 tálcányit, és szeretnék még jó pár tőzáporvirágot is.

A tavaszi hagymásaim mind nagyon szépek. Az ősszel rendeltem az egyik csomagküldőtől, és ők küldtek ajándékba egy 25 db-ot nárcisz-mixet. Hát olyan szép kis nárciszaim vannak, és a tulipánjaim is elkezdtek már virágozni, de jónéhány csoport van még hátra akik később nyílnak ki.

 

Átültettem a cikászunkat, amit anyáék   karácsonykor kaptak a nagyszüleinktől, az együtt eltöltött kellemes Spanyolországi nyaralás emlékére, ami a  nagyszüleimnek az első tengerparti nyaralása volt.

Kb ennyiről mindenről tudok beszámolni, meg annyiról, hogy a német úr, akinek a kertjét csinálom, nagyon elégedett volt a munkámmal. Most hogy itt volt a két kutyájával persze minden jól össze van barmolva, de majd helyrehozom! A füvet amit korábban kiszórtak újra kell vetni, mert nem kelt ki, és nem is volt nekik jól előkészítve a talaj ( azt nem én csináltam, sem a fűverést, majd most ha én csinálomk jó lesz! :D )

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikertje.blog.hu/api/trackback/id/tr641933006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása