Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Látogatók száma

Május...

2010.05.15. 21:36 ..tomi..

Sziasztok!

Ismét elég sok idő telt el, hogy nem írtam, de még mindíg dolgozom, suli, és mostmár a kiskutya is kitölti minden szabadidőmet.

Kertünk szépen alakul. Nagyon szeretem ezt a koranyári időszakot, amikor minden elkezd virágba borulni. Pár növényt át kellett ültetnem, mert a kert egy részét a kutyus birodalma veszi át.

A télen feltett tervek egy része máris teljesítve, míg másikba még csak most fogtam bele, ez pedíg a sövénykapu, amiről már írtam korábban. De beszéljenek a képek.

1. kép: tengerparti pázsitszegfű, Edit, én is  1 nénitől vettem a piacon kb. 3 éve

2. kép: Krisztinca kérte multkor, hogy majd mutassak képet az évelőkról, amit kb egyszerre rendeltünk

3-4-5 kép: Tavam

6. kép: az elkezdett sövénykapu, talán nyár végéra már több mint felénél járunk majd, de muszáj mindíg kicsit  visszanyírnom azt is, hogy szépen sűrűsödjön is, na csak nyurguljon.

7-8-9. kép: Néhány kép Azizról, muszáj vagyunk lerekszeteni a kertből 1 részt neki, mert  imád a virágok közepébe befeküdni, és  mivel még elég kicsi, kissé kártékony a növényekre nézve! :D

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikertje.blog.hu/api/trackback/id/tr362005991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.05.16. 16:15:50

Nagyon drága, édes kutyuuss... tutujgatnám egész nap... és a kert is gyönyörű. Főleg a tó!
süti beállítások módosítása